Siedmiolecie Śmierć Disko Sound(s) !!!

13 kwietnia (piątek) 2012, godz.21:00
Przestrzeń Działań Twórczych TEKTURA, ul. Wieniawska 15a, Lublin
Bilet: 10zł

W piątek 13 kwietnia 2012 odbędzie się niecodzienna impreza z okazji siódmych urodzin lubelskiego kolektywu dj’skiego Śmierć Disko Sound(s) – animatorów i promotorów niezależnej sceny muzycznej, organizatorów m.in. cyklu Live Act / Dead Act. Specjalnie na tą okazję zjawią się zacni goście, przyjaciele ŚDS(S) i zagrają dźwięki, które lubią najbardziej. Wśród nich: The Complainer, Sebastian Buczek, DJ Okrutny Cesarz, aNonim, Roots Defender Sound Kolektyw, Steal 4 ram i Człowiek z Maszyną. Taka mieszanka musi być wybuchowa!

Śmierć Disko Sound(s)

Wypadałoby zagrać największe hity z 7 lat śmierćdiskowego imprezowania , ale nie jesteśmy w stanie dotrzymać słowa. Pewnie jest to, że będzie jak zwykle tanecznie.

Śmierć Disko Sound(s) to jedno z najbardziej charakterystycznych zjawisk na lubelskiej scenie klubowej. Od prawie siedmiu lat swoje eklektyczne sety składają z tego co najbardziej taneczne w historii muzyki alternatywnej. Przeplatają się w nich post punk, no wave, electro, disco punk a czasem nawet oldskulowy hip-hop, surf rock lub dubstep. Stale poszerzają swoje muzyczne horyzonty. Gospodarze cyklu imprez „Live Act/Dead Act”. Grali m.in. u boku Dick4Dick, Skinny Patrini, The Complainer i brytyjskiego Fuck Buttons.

www.smiercdisko.pl

The Complainer

Wojciech Kucharczyk aka The Complainer prezentuje swoją nową płytę CD „SAINT TINNITUS IS MY LEADER” oraz swoją nową płytę DL „THE SAINT TINNITUS GAZETTE”. Na koncercie!

Będzie: Dość głośno i całkiem kolorowo. MROK. Od improv-stepu po 00-tech, przez afro-wave, moombah-electro, gore-dub i zwyczajne ejtisowe kowery. Elektroniczne instrumenty, żywe ręce, jeszcze bardziej żywy MÓZG. Wyobraź sobie wybuchający balon napełniony helem, ale w bardzo, BARDZO zwolnionym tempie, znaczy się w slow motion. SLOW. Taki MROK. KLON. TROP. (O! Shit!). Aha, tym razem TC gra koncerty SOLO. OLOS. LOSO.

The Complainer, początkowo projekt solowy Wojciecha Kucharczyka (muzyk, kompozytor, producent, performer). W latach 2007-2009 przerodził się na duży skład pod nazwą The Complainer & The Complainers. Zespół gra muzykę, gdzie post-punkowe wpływy mieszają się z tropikalnymi inspiracjami, nie tracąc z oczu największych zdobyczy popu. Ich koncerty są wypadkową niespożytej energii, humoru i zabawy. Słyną ze współpracy z nieoczekiwanymi gośćmi, co przynosi zawsze intrygujące nagraniowe i sceniczne efekty. Wystąpili na takich festiwalach, jak Eurocultured w Manchesterze, Off Festival w Mysłowicach, New! New! w Brnie, Pulse w Londynie, Skif w St. Petersburgu, Transvizualia w Gdyni, Unsound w Krakowie, Ars Cameralis w Katowicach czy Nowa Muzyka w Cieszynie. W czerwcu 2010 zespół wrócił do oryginalnej krótkiej nazwy The Complainer .

www.thecomplainer.mikmusik.org
www.facebook.com/thecomplainer

Sebastian Buczek

Zagra: amerykański jazz z płyty, która jest własnością rządu USA

Sebastian Buczek aka DJ Pszczelarz lub Bkeeeeepr studiował grafikę na ASP w Katowicach i film animowany w łódzkiej PWSFTViT. Na co dzień konstruuje dziwaczne instrumenty, wytwarza płyty gramofonowe ze szkła, pleksi i drewna pokrytego pszczelim woskiem i szelakiem. Przez niektórych bywa nazywany Indianą Jonesem polskiej antyelektroniki. W wolnych chwilach zajmuje się także grafiką użytkową, fotografią mikroskopową, produkuje roboty i maszyny (uchodzi za doskonałego materiałoznawcę).

DJ Okrutny Cesarz

Co zagra? Orient, girlandy, egzotyka i skoczne tempo, czyli dużo okrutnie dobrej muzyki z różnych stron świata.

Dj’sko-imprezowa odsłona muzyczna Piotra Kurka – artysty dźwiękowego i autora muzyki teatralnej. Kurek jest współzałożycielem nieaktywnej już grupy Ślepcy. Współpracuje z portugalską wytwórnią Crónica i lubelskim Ośrodkiem Rozdroża. Koncertował na festiwalach teatralnych i muzycznych w Polsce. Incydentalnie zbieracz małych, średnich i dużych instrumentów. Autor projektu „Piętnastka”, w którym gra na akordeonie, syntezatorach, gitarach i organach oraz obsługuje obwody przekształcające dźwięk (spring reverberation).

http://www.piotrkurek.com/

Człowiek z maszyną

Człowiek z maszyną ma electribe i nie zawaha się go użyć. Używa go na co dzień i od święta. Zagra muzykę nieprzemyślaną programowo i nieskładną jakościowo. Połechce ucho, brzuch i nogi. A jeśli ktoś woli to nawet mózg. Jak mówią dzieckiem w kolebce kogo człowiek łechce.

Projekt muzyczny Bogusława „Benia” Byrskiego, zawodowego aktora po wrocławskiej PWST, który występuje na deskach Teatru im. H. Ch. Andersena. Sypie pomysłami jak z rękawa, co gorsza: wprowadza je w życie! Projekt wpisuje się w jego dewizę: „Wszystko, co chcielibyście zrobić, ale boicie się, że jesteście za starzy”. Muzyka prezentowana przez Człowieka z maszyną to połączenie dźwięków z płyty, która ukazała się w czerwcu 2011 r. i nowych produkcji spod znaku minimal, deephouse, chiptune, dubstep. Projekt Człowiek z maszyną powstał z potrzeby wydobywania dźwięków w celu bliżej nieokreślonym, lecz na pewno może doprowadzić słuchaczy do różnorakich zachowań ruchowych.

www.czlowiekzmaszyna.pl

Roots Defender Sound Kolektyw

Na Siódme Urodziny ŚDS(S) RD (SK) przygotował wiązankę siedmiu piosenek imieninowych, kosz dorodnych kwiatów oraz gastronomiczną niespodziankę. Weźcie sztućce; my przyniesiemy serwetki.

Wybitny, jak mówią na mieście, sound system jamajski z siedzibą w Lublinie, założony przez entuzjastów winylowych brzmień, kultury basu i twórczości pionierów gatunku w rodzaju Lee Perry’ego, the Heptones, Burning Spear, czy też Big Youtha. Wsparci zdobyczami techniki oraz arsenałem płyt z wielu zakątków świata, bronią korzeni muzyki reggae, scalają i ocalają afrobeat oraz dubowe dźwięki przed zapomnieniem w trakcie cyklicznych imprez pod szyldem „RootsEdukacja”. Nie zapominają o współczesnym UK dubie, afropopie, jazzie i bluesie, choć – kierowani maksymą autorstwa Williego Dixona, według którego „bez korzeni nie ma owoców” – w czasie występów koncentrują się na jamajskich nagraniach z lat 60., 70. i pierwszej połowy lat 80. W czerwcu 2010 dwukrotnie wystąpili w Liverpoolu, gdzie m.in. supportowali legendę afrobrytyjskiej sceny djskiej Aba Shanti I.

www.rootsdefender.pl

Steal 4 ram

Steal 4 ram zagra kawałki z nowej EP NMAP, która wyszła w lutym 2012 roku. Połączy różne gatunki muzyczne  z 8bitowymi dźwiękami, więc każdy na pewno znajdzie coś dla siebie!

Steal 4 Ram to założony przez Sebastiana Kozaka projekt muzyczny , którego celem jest propagowanie micromusic (8bit ,chiptune ) w Polsce . Pod koniec 2007 roku , po koncercie Partyshank w Krakowie zakochał się w micromusic, oficjalnie zaczął tworzyć kawałki pod szyldem Steal 4 ram.Jest twórcą nowego gatunku muzyki „Happy 8bitcore” połączenia happyhardcore’u , 8bitu i electro .Tworzy eksperymentalną i dziwną muzykę w której usłyszymy dużo wciągających melodii oraz jamów ,jest to muzyka prosto z konsoli Gameboy co czyni ją oryginalną i niepowtarzalną. Jak do tej pory wydał albumy pod szyldem SmokeSkull 8 Records i Atrum Artifex Recordings.

aNonim

aNonim zarymuje do tłustych bitów wyselekcjonowanych przez ŚDS(S).

Pod pseudonimem aNonim ukrywa się absolwent lingwistyki UMCS, Bartosz Sobala. Zawodowo zajmuje się tłumaczeniami z angielskiego i niemieckiego, a realizuje się pisząc. Przygodę ze słowem zaczął około dziesięciu lat temu. Wspólnie z Jarkiem Jurkiewi¬czem i Bartoszem Węglińskim stworzył projekt Open Source & aNonim (obecnie Open Source). Dźwięk gitar aNonim uzupełnił intrygującymi, pozytywnymi tekstami dopasowanymi do rapowej dynamiki. W 2010 roku wydał so-lową płytę „Kontrasty”, na której jest dużo poezji, ale i opensourcowej lekkości.

http://www.myspace.com/anoniminona